2011. május 23., hétfő

A nagy visszatérés...

Óóóóó, de jól is hangzik ez J
Ugorjunk időben. Folytassuk ott, hogy letelt a kötelező hathetes gyermekágyi idő. Jól ki van ez találva. Szükség van erre a 6 hétre. Nekem legalábbis nagyon. Nem arról van szó, hogy nem voltam már besózva mocorgást illetően, de ajánlom mindenkinek, aki megengedheti magának, hogy pocolja végig ezt a kényelmi időt.
De aztán… BSI futanet 2011-es eseménynaptár elő, már ki is pécéztem a következő versenyszámot. A Kismama magazinban figyeltem fel elsőként az idei Vivicittá városvédő futásra, ahol anyukákat toboroztak babakocsival, gyerekkel sétálva, futva, négykézlábon. Tökéletes. Addig van kb 3 hetem, hogy kicsit összekapjam magam. 12 km-t nem mertem volna ilyen pici gyerekkel bevállalni. A 6,5 km-rel is úgy voltam, hogy futok, ameddig a kis cserepes növényem engedi. Vicceltek? Hogy engedi-e? Végig szunyálta az egész 39 percet, sőt. Húzta a lóbőrt órákon át. Benne voltunk egy villanás erejéig a Híradóban, de még a májusi Kismama magazinban is. Ezzel megnyitottuk a futó évadot. Óvatosan kezdtem. Apró 30 perces futásokkal 10, 11, 13, 15, 16 körökkel a rekortánon. Mára visszatértem az erdőbe is. Hála a sok-sok nagymamának, debreceni nagynéninek, apukának jól működök 1:15-ös pallagi csoszogáson is. Lesz ez még így se! Még az is megtörténhet, hogy rajthoz állok újra a Hortobágyon…

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése