2012. március 27., kedd

A fotel új ruhája...

Pár hete felhívtam Dórit, emlékszik-e hogy néz ki a kis IKEÁs, eredetileg tört fehér/natúr színű fotelem. Persze. Amilyen kényelmes, olyan koszos. IKEÁék is jól kitalálták az olcsó húsnak a híg levét, ez a fotel is kb egyszer használatos. Lenne... Ha nem lennék olyan bátor, hogy megpróbáljam újra öltöztetni. A huzat ugyanis nem levehető, nem cserélhető, nem mosható, hanem rá van jól tűzve, varrva. Mielőtt a kis körömvágó ollóval neki estem volna a varrás mentén szépen lefejteni, bebiztosítottam magam Dórival. Én is úgy ítéltem meg, hogy nem egy nagy cucc újra kárpitozni, de ha mégis, akkor majd Dóri segít kiküszöbölni a csorbát, ő nagyon ügyes. Juditkát fel sem hívtam, ő boldogulna-e esetleg vele. Mert az nagyon biztos. Áthúzott már nem egy kanapét, fotelt. Olyan, mint MacGyver. Ha adnánk neki egy hullámcsatot és egy befőttes gumit, abból is csinálna egy komplett ülőgarnitúrát. Szóval most ezzel dikicselek :), amikor van idő és türelem meg cérna. Sietnem kell, mert Mózi közben teljesen szétcincálta a flízt belőle....

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése