2012. szeptember 18., kedd

Sün Vilmos

Némileg rugalmatlan vagyok még mindig. Előre úgy érzem, el van a napom kaszálva, ha Mózi korábban kel, nem hajlandó visszafeküdni, és én meg még annyira nagyon aludnék. Lassan csak belerázódok, hogy a program, amit 2 perccel korábban eltervezek az elkövetkező fél órára simán lehet teljesen máshogy, így jó ha van a tarsolyomban egy a), b) és ha nagyon kreatív vagyok egy c) verzió is. Ma reggel nem így volt. Semmi kedvem nem volt még elkezdeni a napot, de nincs kegyelem. Mózi kordában tart. Aztán ahogy kitörlöm a csipát a szememből, és 8 órára kimos a gép, eldobozolom a kinőtt ruhákat, átselejtezem az én fiókjaimat, leápoltam egy-két tűzoltásra váró kapcsolatomat a hálón, illetve 2 képes könyvön túl vagyunk, utána úrrá lesz rajtam a f@sza gyerek érzés, van kedvem főzni, piacra menni stb. És hogy valami kedvesen kreatív finomság is kerekedjen a kezem alatt körte sünit csináltunk ebéd utánra vilmoskörtéből és szőlőből: 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése