2014. június 18., szerda

Camping Rubicone - A sátor - ... mert szeretjük

Mózi fél 10-től oviban, maradék fiúk alszanak, a szárítókra egyelőre nem fér több ruha, olasz kekszek és kávé árnyékában mi jobb dolgom lenne, mint kalimpálni a gépen :).
Minden évben megállapítjuk, hogy jövőre nehéz lesz űberelni az idei nyaralást. Végre felavattuk a tavaly vásárolt sátrat. Azt kell, hogy mondjam, esküvő nélkül is lehet valakinek lakodalmas sátra, és mennyezetről lógó "csillárja" ;-). Akkkkora impozáns példány, hogy a kempingben is csodájára jártak. Egyébként a lakóautók/lakókocsik vs. sátrak aránya kb 100:2. De nyugodtan mondhatjuk, hogy elvittük a sátor-díjat.
Ennek annyira nem örültünk, amikor fel kellett állítani most először élesben 12 órás, sőt több... éjszakai vezetés, forgolódás, navigálás, rosszul letérés után a sziesztázni való dög melegben 2 (akkor erősen lábatlankodónak titulált) gyerek mellett.
Amikor viszont állt, akkor leporoltuk a kezünket, kettőt hátra léptünk, és hümmögve mondtuk, hogy ez jobb, mint hittük. És hatalmasabb. Szerintem nem volt még Attilával ilyen komoly közös projektünk, mint ez a sátorállítás :). 2 szobás (2*3 fős), és egy vicc nélküli kocsibeállós :D. Este amikor behordtuk a főző pultot, a kinyitott kemping székeket, beparkoltunk a nagy babakocsival a cuccok mellé, akkor is volt lazán hely a motyónknak, ruháknak, hűtőládának, úszóguminak, csónaknak. A kemping pedig rendszerint olyan hatást keltett bennem, mint a Dirty Dancing film. Folyamatos programok, medencés fitness aerobik Stefano-val, golfpálya, játszótér, animátorok, este show műsor a gyerekek/felnőttek bevonásával, amfiteátrum, bár, bolt, fullos zuhanyzó, mosoda, mosogatási lehetőség, több utcányi sátor és lakókocsi hely, bungalow-k jakuzzival, kis terasszal, Ristorante, híd, és persze mind ez a tengerparton. Ahol nap közben latin tánctanulást folyt. Éljen a Camping Rubicone. Fura azért, hogy itthon mennyire nincsen kultúrája ennek a kempingezésnek, pedig ha az idő is remek, akkor nagyon-nagyon f@szányos tud lenni. Mind ketten megállapítottuk, hogy amikor újságoltuk itthon bárkinek, hogy sátorral megyünk akaratlanul is védekezve tálaltuk, mert ez itthon inkább ciki számba megy. Túlnyomórészt olaszok és németek voltak nagyon fullos felszereléssel, lakóautókkal, terasszal, virággal, edényekkel. Többször körbe cirkáltuk a területet, hogy ötletet merítsünk, mit kell jövőre beszerezni. Nyitottunk is egy külön oldalt a noteszban, hogy oda szaporítsuk az ideákat, pedig már idén is elég alaposak voltunk. Attila biztos, ami biztos csekkolta az eladó használt lakókocsikat is a neten, hogy mire nyugdíjasok leszünk magunkévá tegyünk egy ilyet. Azt mondta, jobb ha már most elkezdünk spórolni a lakóautó fogyasztására is :). Az egy dolog, hogy mi élveztük, de nagyon kíváncsi voltam, hogy a gyerekek hogyan fogják. Még annál is jobban :)). Mózinak volt külön szobája, és ott is aludt, nem jött át!! Lóci éjszak itthon kelt 2*, de most Attila vállalta az altatást, putyulgatást (sőt, neki hamarabb bealszik Lóci), ami annyira jól sikerült, hogy az első nap után (vagy a második) felhagytunk végleg a szoptatással!!! Nem csak éjszaka, de a nappalival is! Persze nem tolerálta minden szomszéd olyan jól Lóci éjszakai ébredését az elején, az egyik német beszólt valamit...