2015. december 14., hétfő

Kíméljetek

Úgy el tud szomorítani, amikor 1-2 gyermekes édesanyák úgy reagálnak gömbölyödő pocakomra, hogy Pfííí, de jó neked, hogy Te ilyen jól bírod a terhességet... Nekem nyűg volt az egész... vagy Én még egyszer be nem vállalnám... Másik gyöngyszem: Ha tudnám, hogy a két veszedelem után egy tündi-bündi jógyerek jön, akkor sem kellene a harmadik... :(( Azt is csak kell etetni meg öltöztetni (és itt sajna nem az anyagi dolgokra gondolt az illető, hanem a "nyűgre", ami a minimumnál is kevesebb). Nagyon sok elismerő böccintést is kapok és mosolygást a két fiúval kézen fogva sétafikálva, max utánam kiabálnak, hogy de remélem a harmadik már lány lesz... Vagy azzal zárják a beszélgetést, hogy De azért csak jobb ez így. Mármint, hogy a harmadik kislány és nem kisfiú lesz. Ki nem állhatom ezt hallgatni, kíméljetek. És higgye el mindenki, hogy ha a harmadik is kisfiú lett volna akkor is ugyanennyire örültem volna, sőt, ha előre tudtam volna, akkor is akartam/akartuk volna a harmadikat. 

1 megjegyzés :

  1. Simán el tudom hinni ezeket a beszólásokat. Engem is UFÓ-nak néznek, hogy azt mondom minden percét imádtam az első egy évnek is :) A kislányos beszólásokon ne húzd fel magad, azok szerintem egyáltalán nem rosszindulatóak. Én is azt gondolom pl., hogy tök jó, hogy kislány lesz a 3., de persze ha kisfiú lenne, akkor az lenne a szuper :). Ez már csak így van :) Pussz

    VálaszTörlés