2016. április 26., kedd

Jó fontos ember egy anya :)

A naptárából kiderül. Az enyémből biztosan :)). Egy idő után elvesztettem a fonalat, hogy mikor ki ül a dugón (mert mindenki a dugón szeretne, mivel ott a csap és a zuhany, ahonnan indul a komoly locsolórendszer működtetése), ki ül az autóban elől, kihez fekszem be hamarabb a mesélés után vagy éppen kinek meséltem először, kinek az ágyában meséltem, kinek a markában nyomtam hamarabb a D-vitamint. Az a szerencse, hogy ezt komolyan veszik. Amit a naptár mond az úgy van. Akkor nincs sírás-rívás, civakodás. Fürdés előtt már kérdezik is, hogy mit mond a naptár ;-).
Mikrobit este kaptam lencsevégre (véletlenül, ahogy feltolta hajpántként a fejlámpát. akkorát kacagtam rajta, olyan cuki volt :)), amikor nyuszisat (macisat) játszottunk. Van három egyforma, de más színű mackónk a talpán egy-egy névvel: Snowy a fehér, Sandy a világos barna, Browny a sötét barna. Világos, hogy Lola Sandy, Lóci Browny, Mózi meg Snowy. Én meg az Anya mackó vagy éppen nyuszi. Sokszor összemossák a játékot, és Lolát Lóci Sandy-kének hívja (amikor nem Lolika) :D.



2 megjegyzés :