2016. november 24., csütörtök

Mindig a sárga téglán... - Bio Tönkölybúzafűlé

Én még mindig csak kacérkodom a gondolattal, hogy bedobom magam a sűrű zöld, "susnyás" búzafűlébe, de ismerek olyat (és nem csak a Gazsi látta a héját... ;-)), akinek több ponton kikalapálta horpadt bádogtestét. Amikor fogy az energia és szökik a pénz.., akkor nagyon elkap a vágy, hogy felszívjam magam, és energiabomba legyek, ami így az év utolsó hajrájában tuti, elkövetkezik. 
Írtam már többször, hogy - korábban túl adagolt - spártai önmagamból nyomokban sem sokat tartalmazok, annyi felé elfolyik a figyelmem, hogy olyan szintű szigorú önkontrollra nem vagyok most képes, mint tináger és kezdő-felnőtt koromban. De tudom, hogy visszatér majd, és újból eljön az idő, amikor nem aprózódok fejben szerteszét. Komoly 10 pontos listám volt (vmelyik PESTI EST vagy hasonló színvonalú magazinból kivágva, kitűzve), hogy melyek azok a szemetes ételek, amelyekkel ne bújjak egy ágyba: virsli, chips, félkész kaják (és ezekre bátran aggatom a kaja szót, egyébként nem szeretem használni), Gatorade ital és társaik. Működött a NO fehér liszt, nuku tészta, pizza stb, rendszeres mozgás, glóriaigazítás. Fokozatosan engedtem be belőlük a ház(tartás)ba. Először csak a mellső lábacskáját főztem meg, utána a hátsót is. Vannak lépcsőfokok, szerintem mi még javában a "megfelelő" kategóriában játszunk, de van hova fejlődni.
Simon Úréknál (a mieink hívják így az oviban a Simon fiúkat) jártunk már párszor a gyerekekkel szétdíbolni a házat, ott akadt meg legutóbb a levágott búzafű téglákon a szemem, ami éppen préselés után várta, hogy felturbózza a szomszéd malacait és tyúkjait is. Akkor már látni akartam az ültetvényből is valamit.
NAGYON komoly. Ráadásul kizárólag BIO minősítéssel rendelkező alapanyagot használnak és a frissen préselt levet ipari sokkoló gyorsfagyasztóval fagyasztják rövid idő alatt. Utána is néztem, mi mindenre jó egy ilyen, hogy gyűjtsem a bátorságot hozzá. Haza felé az oviból pont erről beszélgettünk, mármint a búzafűléről, és hogy Simon Úrék rendszeresen isszák, mert milyen egészséges és milyen gyorsan tudnak tőle futni, nem fáradnak, lustulnak el ;-). Erre mondja Lócika a TESCO mellett elgurulva, hogy Nézd, Anya! Ott hagytak egy kocsit (a parkolóban árválkodó bevásárló szekérre gondolt - a szerk.).
- Ó, de lusta volt valaki - mondom én. Mire Mózi: Biztosan nem isznak búzafüvet 
:D
Viccet félre téve tényleg ennyi mindenre jó, sőt
  • Megelőzés
  • Vérképzés elősegítése
  • Oxigénellátás javítása 
  • Méregtelenítés
  • Fáradság, fáradékonyság
  • Immunrendszer erősítés
  • Emésztési zavarok
  • Testsúly zavarok
  • Lúgosítás
  • Csípésre, sebre külsőleg
  • Nyílt sebre, fekélyre külsőleg
Bátraké az egészség!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése