2013. január 3., csütörtök

NST (Non-Stress Test)

NST-re járni ki a Klinikára mindig öröm. Még télen is :). Ámbráscetként áramvonalas diszkoszhalnak festek a méretes kismamik között. De durván. És meglepetésből is kijár. Hután végig azon aggódtam, meg ne szüljek Sátoraljaújhelyen a kisebbség között, illetve folyton azon aggódok/aggódtam, hogy Lóci tanyázgat a kis seggén. A 32 hetes UH óta ezen agyalok és figyelem, hogy mikor bukfencezik, honnan lüktet ha csuklik stb. Az NST után kérdezte az orvos, hogy van-e panasz stb. Mondtam, hogy szeretném tudni biztosra, hogy jól fekszik-e. Ezen az UH segíthet a legmeggyőzőbben. Hiába van beutalónk a jövőhétre, belementem, hogy még plusz 2 órát ott rostokoljak kényelmetlenül lefolyva a székről, hogy meggyőződjek róla, hogy megfelelő pózba vágta magát. Ééééés  igen! Fejjel lefele motoszkál. Aztán jött a meglepetés....
 - Hány hetes a kismama? Kérdik. 
Mondom, betöltött 36. 
 - Hát ez érdekes. Mert itt van több szám és dátum, de a méretek alapján 39 hét!!!! 
Így akár jövő héten szülhetek is. Vááááá, még nincsen kimosva sem. Meg is van a mai nap hátralevő programja, ha felkeltem a délutáni szunyából.
Délután még megpróbálok feltenni egy képet magunkról, hogy teljes legyen az összkép, miként is festek.

Piros Kemence

Gondolkoztam azon, Mózi legyen-e rajta(m), de azon én és Lóci nem is látszunk :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése